Leverer du ydelser til forfattere, forlag, reklamebureauer og andre virksomheder der laver kommunikation og tryksager, så er Bogbrancheguiden stedet at annoncere.
Hver annonce i Bogbrancheguiden kan være en hel lille hjemmeside eller landing page – med grafik, tekst, links, billeder og meget mere.
Er du specialist med én type ydelse, så køber du bare én annonceplads – “Specialisten”. Hvis du og din virksomhed udbyder en flere ydelser, så kan du vælge en af de tre større annoncepakker og oprette en fokuseret annonce for hver af dine/jeres ydelser. Kunden søger nemlig altid noget specifikt, og kan på Bogbrancheguiden filtrere annoncerne efter eget behov. Som f.eks. redaktion af en lærebog i geografi, dansk-tysk oversættelse af en roman, etablering af en webshop eller udformning af en forlagskontrakt.
Er du specialist med én type ydelse, så køber du bare én annonceplads – “Specialisten”. Hvis du tilbyder flere ydelser – fx skriverådgivning, redaktion og korrektur – så skal du oprette en annonce for hver af disse (eller dem du ønsker). Det er ikke meget dyrere at lave flere annoncer. Det vigtige er at de som søger hjælp, let finder hvad de ønsker.
Du kan betragte hver annoncerne som en mini-hjemmeside for hver af dine specialer. Mindre virksomheder vil måske ligefrem kunne nøjes med disse annoncer, og spare at etablere egen hjemmeside.
Du kan til enhver tid op- eller nedgradere din annoncepakke.
Du betaler for annonceringen – intet andet. Vi tager ingen gebyrer, kommisioner, fees eller noget af hvad du får af kunder og opgaver via Bogbrancheguiden.
Du kan opsige dit abonnent når som helst, hvorefter din annoncering løber kvartalet ud og lukker.
Du kommer i gang som annoncør i disse 4 trin:
Det er gratis for dine kunder at benytte guiden. Du som annoncør betaler for at kunne findes. Simpelt og billigt.